Wij gebruiken cookies. Klik om te sluiten.
CURSUS VERLOPEN

Cursus Marketing Automation

Cursus Marketing Automation

Delen
Beschrijving van de opleiding

Bij marketing automation wordt in de regel gebruik gemaakt van software platforms en technologieën die zijn ontworpen voor met name de marketing afdelingen van organisaties, om effectiever de online marketing op meerdere kanalen (zoals e-mail, sociale media, websites, enz.) in te zetten. Opvolging van de verschillende acties gebeurt automatisch. Daarnaast zorgt het ook voor het automatiseren van herhalende taken. Zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat de content die relevant is voor een bepaalde klant of doelgroep, aan diegene wordt getoond, op een website of per e-mail. Dankzij marketing automation kun je je leadconversie verhogen.

Tijdens de Cursus Marketing Automation

Tijdens de Cursus Marketing Automation leer je hoe je digitale profielen kunt opbouwen, hoe relevante campagnes eruit zien en hoe je leads kunt converteren en prioriteren. Ook de meest relevante software komt aan bod.

Resultaat

Na afloop van de Cursus Marketing Automation ben je in staat om_

  • Een profielenbestand op te bouwen
  • Leads te 'voeden'
  • Relevante campagnes op te zetten en bij te houden
  • Leads te converteren
  • Personalisatie technieken in te zetten
  • De belangrijkste software te kennen

Praktijkgerichte aanpak

De Cursus Marketing Automation is zeer praktijkgericht. Tijdens de cursus marketing automation ga je aan de slag met een profielenbestand dat is opgezet of je eigen profielenbestand van jouw organisatie. Je leert hoe je de leads het beste kunt groeperen, er campagnes bij te bedenken en de leadconversie te verhogen. Op deze manier haal je optimaal rendement uit de training marketing automation.



Info
Leeftijd
Alle leeftijden
Opleidingssegment
Alle opleidingssegmenten
Categorieën
Onderwijsvormen
Neem contact op met de docent
Reageren kan pas na inschrijving op de cursus.
Reacties:
Er is nog geen feedback op deze cursus ontvangen.